Homeless

香港是過很怪的城市,很多人都像承受很大的壓力,為生活、為工作、為家庭、大事、小事、生活事,壓力總是揮之不去。

在香港,愛養竉物的人不少,不過流浪貓的問題仍然嚴重,不時還會聽到有人殘虐流浪貓,不知道這些人是否壓力過大,還是什麼童年回憶。記得拍呢輯相時,剛巧遇到餵貓的阿姐,不過阿姐並不是我之前所遇過般的和藹可親(我想像的應該愛心比平常人多),還給她面責及不要拍照。

6 comments:

  1. 我想像的應該愛心比平常人多------>我印象中的餵貓養工都係咁。
    但係點解會鬧人同唔俾你照相?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實當時我只企係度睇佢餵貓,佢巳經覺得我阻住佢,而我部相機都算大部(當時只係背住),佢見到,就叫我唔好影佢地,話引哂d貓出黎...但問題果度係公眾地方...我回咗佢幾句,問點解唔得,佢就話d貓係佢餵...

      Delete
  2. 其實呢,我遇見嘅貓義工都係怪人,個個愛貓,但各有一套

    ReplyDelete
    Replies
    1. NARUTO:
      都係嘅,係其他人眼中唔係個個接受到

      Delete