好奇。驚恐

會對新事物好奇嗎?對於我,要接觸新事物總會有某程度上的好奇,但又會帶來某程度上的驚恐;不過當新事物變成舊事,驚恐就不在存在了。

6 comments:

  1. Replies
    1. NARUTO:
      收到你呢個A(知你要求好好好高),真係好開心~

      Delete
  2. 嘩!D花紋好特別,兩個都好似帶左面具咁。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果你都俾A我(知你要求好好好高),真係好開心~

      Delete
    2. 我唔會俾A你囉!我會俾A++,咁難影,我一定影唔到>.<

      Delete
    3. CAT:
      唔知點解copy咗俾NARUTO段野比妳,其實原先係下邊段message,哈哈~

      左手邊果隻都呢特別,除咗個面具外,重有隻手仔都黑白黑白咁,好似d乳牛咁

      Delete