靜待你歸來

電腦內相片的確不少,很多時拍完照回家都會盡快將相片備份到硬碟再分類,然後翻看一下有沒有自己覺得的「驚世之作」,但通常完成上述指定動作就會將相片完封不動,直到下次有需要時,才再查找相片出來。

上年有幸入圍Nat Geo Award finalist,雖然最後未能拿得任何獎項,不過巳經高興不巳;今年再按再厲參加比賽,但似乎相片未必合評審合味,雖然入圍名單仍然未出,不過恐怕今年未能再次得到評審的垂青。

雖然未必能夠入圍,但都唔希望這些自己認為的「驚世之作」只在電腦內繼續封存,所以有部份參加比賽的照片會放在這裡,給大家觀賞。

p.s. Nat Geo Award 2013 - 靜待你歸來

4 comments:

  1. 我都靜待你的驚世之作^o^

    前篇貓貓樣有無份呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 前篇貓貓果張係好近期影嘅相,而且都過咗參加日期,所以今年就無緣參加,唯有等下年啦~

      p.s.我記得會post上篇貓貓正面相上黎,放心~ XD

      Delete
  2. 個比賽水準咁勁,入左圍都當贏啦:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,今年都係入圍當目標,不過今年佢地似乎口味唔同咗

      Delete